2012. január 25., szerda

A körömnyomda

Van egy nagyon egyszerű, és nagyon mutatós körömdíszítési technika, amit nemrég fedeztem fel, de máris szerelmes vagyok belé. Pillanatok alatt olyan körmöket tudok vele varázsolni, hogy az emberek első ránézésre nem akarják elhinni, hogy én csináltam magamnak. Kétbalkezeseknek is (amilyen jómagam is vagyok) ajánlott ;)

Természetesen a körömnyomdáról beszélek :)

Amire szükség van hozzá:

Mintasablon
Nyomda
Lehúzó
Nyomdázáshoz való körömlakk

Érdemes a kezdő készletbe belefektetni pár ezer forintot, mert ha az ember megvette az alapokat, azt akárhányszor lehet használni, legfeljebb lakkot kell venni hozzá, ha elfogy.

Az Essence-nek vannak sablonjai és teljes nyomdakészlete is. A sablonok egyenként kb 500 Ft-ba kerülnek, a teljes készlet 1000 Ft körül van, de ezt csak egyszer kell megvenni.
Én nem Essence készletet vettem, hanem valami névtelent 1300-ért. Hát így jártam, akkor még nem tudtam, hogy az Essence olcsóbb.

Vannak még Konad termékek is, amik ennél jóval drágábbak. Az egyszerű csomagok, amit csak a nyomdát meg a lehúzót tartalmazzák 2500-nál kezdődnek, bár az tény, hogy valóban minőségi dolgokról van szó!

A nyomda és a lehúzó (úgy tudom, a fém pengés lehúzó jobb, mint a műanyag. Nekem műanyag van, és eddig tökéletesen bevált ez is)



Az Essence-nek 3 féle nyomdához való körömlakkja van jelenleg: Fekete, fehér és ezüst. Az ezüstöt én mellőztem, mert Konadból próbáltam ezüstöt, és se világos, se sötét alapszínen nem mutat jól, sőt, annyira halvány, hogy szinte nem is látszik.
Ezek a nyomdázáshoz való Essence lakkok 500 Ft körül vannak, ami egyáltalán nem vészes érte. A különbség az, hogy ezek jóval sűrűbbek, mint a normál lakkok.
Néhány sima (nem nyomdához való) lakkal is működik a dolog, de többségében inkább ezekkel lehet szép mintákat csinálni. Kár, hogy az Essence-nek csak ez a három színe van, azért én reménykedem, hogy a jövőben lesznek majd színesek is.
Ha színes lakkra vágytok a nyomdázához a Konad termékekből van sokféle szín. 1500 Ft körül van darabja, én még nem jutottam odáig, hogy ezeket meg tudjam venni :)


Ez a mintakorong volt az alapcsomaghoz, amit megvettem, nagyon cuki minták egyszerű díszítéshez.


A masnit ki is próbáltam egy halvány lila Moyra alapszínen. Ez az első próbálkozásaim között volt, ezt a sima fekete Essence lakkal nyomtam, mert még nem volt meg a nyomdához való lakkom, de ezzel is egész jól sikerült.



Az Essence sablonok közül ez fogott meg igazán, bár jelenleg összesen csak 3-4 féle sablon kapható. Nem tudom, hogy mi lehet a pontos oka, talán az, hogy nem az Essence lehúzós, és nyomdát használom hozzá, de a kockás és a karikás mintát nem nagyon tudom megcsinálni szépen, mert mindig hiányzik egy része a mintának. Majd még próbálkozom, hátha sikerül, mert amiatt a két minta miatt vettem meg a sablont.


A következő három Konad sablon. A Konad közül lehet válogatni, mert rengeteg féle mintájuk van. Ezek csak a kedvenceim, amiket így első körben megvettem (1500 Ft/db). Azért ez nem annyira olcsó dolog, majd apránként szerzem be, amik tetszenek.

 Az elsőt főként a kotta minta miatt vettem, mert abba beleszerettem.

Nem sikerültek tökéletesre első próbálkozásra, de nem adom fel, legközelebb majd szebb lesz.


Bár a kotta minta miatt vettem meg a sablont, mégis beleszerettem ebbe a virágos mintába is. A türkiz Essence alapszínre nyomtam rá, és szerintem gyönyörű lett a végeredmény:



Ez volt az első Konad korongom, amit a tyúkláb minta miatt vettem, mert ez nagy kedvencem egy ideje.




Mint már korábban említettem, vettem első körben egy ezüst színű Konad lakkot, ami nem vált be, mert nagyon halvány volt. Alig használtam, épp csak kipróbáltam, ezért vettem a bátorságot, és visszavittem, és voltak olyan kedvesek, hogy engedték visszacserélni a lakkot. Így nem egy másik lakkra, hanem egy mintakorongra cseréltettem ki, és még ráfizettem 200 Ft-ot, de így legalább nincs egy felesleges lakkom, amit semmire nem tudok használni, hanem ezt választottam helyette:

Ebből még csak a kockásat próbáltam ki:


2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesen nyomdázol! :) Sajnos én még tanuló fázisban vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Csak gyakorlás kérdése az egész, és neked is menni fog! :)

      Törlés