2012. február 11., szombat

Csillámos lila, neon zöld, kék és körömnyomda

Mai új szerzeményeim:


Bár van már körömnyomdához lehúzóm meg nyomdám, de érdemes megnézni a csomagolás jobb felső sarkában az árat, hogy mennyiért is vettem ezt a kis csomagot! Már csak a korongon található minták miatt is megérte :))
Amúgy itt vannak a minták közelebbről, de ezeket fogjátok majd látni a körmeimen is a közeljövőben:


Na és persze az elmaradhatatlan körömlakkok. Lila csillámosra már régóta vágytam, apró és nagy csillámok vegyesen vannak benne. A kék meg a neon zöldessárga pedig önmagáért beszél :)


lámpafényben

vakuval

Ti milyen körömlakkot vásároltatok a héten?




3 megjegyzés:

  1. Olyan régóta szeretnék körömnyomdát, de sehol sem találok, szerintem az egész városban sehol sem kapni.. A lila csillámos körömlakk meg irtó jól néz ki, imádom a csillámokat! Önmagában is jól néz ki, vagy jobb fedőlakként használni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Budapesti vagy? Mert akkor tudsz venni körömnyomdát a Pólus Centerben (Konad - amúgy ezeket netről is lehet rendelni, ugyanannyiba kerül, mintha boltban veszed). Én az elsőt a Westendben vettem, az egy névtelen márka. Amit ebben a cikkben mutatok, azt az Ázsia centerben vettem.
      De ha nem vagy pesti, akkor Rossmannban nézz körül, mert az Essence-nek is van körömnyomdája, 1000 Ft körül van egy teljes szett, a mintasablonok pedig 500 Ft körül vannak.

      Törlés
    2. Ja, azt kifelejtettem, amit kérdeztél :)
      Csillámos körömlakkot általánosságban fedőlakknak érdemes használni, de ha nagyon sűrű a csillám benne, akkor használhatod önmagában is. Vagy ha nem akarsz színeset, akkor egy sima fehér vagy fekete alapon is szépen mutatnak.

      Törlés