2012. április 2., hétfő

Mozaik lépésről lépésre

Nem nagyon volt ötletem, hogy mit kezdjek ma a körmeimmel, csak abban voltam biztos, hogy az Essence Trust in fashion zöldet akarom használni. Valahogy ma nagyon ehhez a színhez volt hangulatom, így azzal kezdődött az egész, hogy kifestettem zöldre a körmeimet, aztán jött a tűnődés, hogy mit is kezdjek vele. Aztán jutott eszembe, hogy nemrég láttam egy mozaikos mintát Nailside blogon, amihez pont ilyesmi színt használtak, hát végül is nekiálltam, hogy valami hasonlót valósítsak meg. Egyébként elég egyszerű a minta, csupán háromféle szín kell hozzá, egy rakás cellux és még ezeknél is több idő és türelem. Nagyjából 3-4 óra alatt készült el a minta, mert minden egyes rétegnek annyira meg kell száradnia, hogy amikor a celluxot lehúzom róla, ne jöjjön vele a lakk is. Szóval a végeredmény ez lett:


Amiket használtam hozzá.
- alapozó- és fedőlakk: Rose Nail átlátszó
- Alapszín: Essence - Trust in fashion
- Halványzöld: Moyra
- Rózsaszín: Aden
- cellux

Ahogy említettem, elsőként az Essence zöldet használtam, mert ma mindenképpen ezzel a színnel szerettem volna dolgozni:



Ez után nagyjából 1 órát vártam, amíg eléggé megszáradt a celluxozáshoz. A következő lépésben 2 db celluxal kell leragasztani azt a részt, amit nem szeretnénk befesteni:





Ez után festettem le a világoszöld Moyra lakkal a kihagyott részt. Bár egy rétegben is egész jól fed, azért inkább 2 rétegben kentem, biztos, ami biztos (főleg, ha sötétebbre fest az ember világosabbal)



Nem érdemes sokat várni a cellux lehúzásával, jobb rögtön a festés után, mert amit később szedtem (amikor már elkezd megszáradni), nyúlik a lakk, és nem lesz olyan szép a széle. Így is itt-ott kicsit csúnya lett nekem, de ez még nem baj, mert a harmadik réteggel a kis hibákat el lehet fedni.


Ez után a réteg után több, mint 1 órát vártam, talán még 2 is volt, mert az egyik ujjamra sikerült olyan vastagon kenni a világoszöldet, hogy csak nagyon lassan akart teljesen megszáradni.
A következő lépésben 3 db celluxra van szükség körmönként, mert egy háromszög formát kell belőlük kialakítani:



Ez után lekentem a rózsaszín lakkal:


Amikor leszedtem erről a rétegről a celluxot, akkor láttam, hogy túl kicsik lettek a háromszögek, így felragasztottam még egy adag celluxot a már meglévő háromszögek oldalaival párhuzamosan egy kicsit kijjebb és lefestettem újra. Erről nem csináltam képet, de el tudjátok képzelni :)




Ti milyen mozaikos mintát készítettetek vagy terveztek készíteni mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése