2012. augusztus 27., hétfő

Ezüst-fekete felhős minta

Ez a minta is már ezer éve a tervezettek között szerepel, és most végre volt kedvem megvalósítani. Igazából, amikor kifestettem a körmeimet a zöld Moyra lakkal még elképzelésem sem volt, milyen minta kerül rá, aztán ugrott be, hogy ez egy nagyon egyszerű minta, és gyakorlatilag millióféle színkombinációban meg lehet csinálni, csak a fantázia szab határt. Ha Google-ban rákerestek a felhős körmökre, rengeteg jobbnál jobb ötletet fogtok találni. Én most ezek mellett a színek mellett döntöttem, de simán el tudnék képzelni egy rózsaszín-kék-sárga kombinációt is.








A elkészítés pofonegyszerű: Az alapszínre három különböző hosszúságú csíkot kell húzni a körömlakkal, aztán amikor megszáradt, jöhet rá a harmadik szín. Nem is tart sokáig :)




Nektek milyen színekkel tetszene legjobban ez a minta?


2 megjegyzés:

  1. gyönyörűen sikerült!! *-* sajnos én még abban a kategóriában vagyok, hogy gyakorlom, áá ez tök szupii lett, gyorsan fel a blogra és a fényképek nézegetésénél.. áá, ezt most inkább nem.. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Ismerős az érzés, velem is előfordul sokszor :)

      Törlés