2012. augusztus 30., csütörtök

Oroszlánkirály

Gyerekkorom nagy kedvence Az oroszlánykirály, talán ez volt az első film, amit moziban láttam, és még most 23 évesen is szívesen nézem meg bármikor, és még most is képes vagyok sírni rajta :) Az ötlet ugyanúgy, mint a City Skyline a Cutepolish-ról van. A technika szintén szivacsos, és nagyon nagyon egyszerű! Elsőként sárgával a napot kell megcsinálni szivaccsal. Utána pirossal az égbolt többi részét. Aztán jöhet fekete vékony ecsettel a föld, majd megint szivaccsal a fák koronája, és megint vékony ecsettel a fák törzse.











A hüvelykujjamon csak simán pirossal lakkoztam:



A videó az elkészítésről lépésről lépésre:



Ti is imádjátok a Disney meséket? :)

6 megjegyzés:

  1. nagyon ötletes és baromi szépen megcsináltad:))
    imádom őket de az oroszlánkirályt nem vok hajlando megnézni ovis korom óta. trauma volt h meghal az apuka:( iszonyatosan bőgtem:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Szomorú, igen, de jó mese! Remélem, egyszer sikerül rávenni magad, hogy mégis megnézd!

      Törlés
  2. Ú, ez nagyon tetszik, szépen kivitelezted. :)

    VálaszTörlés
  3. én is láttam a vidit, nagyon szeretem cutepolish munkáit! :)
    a tiéd is szupii! :)

    VálaszTörlés