2012. szeptember 20., csütörtök

Pöttyök, csíkok, masnik

Vidám körmök a rossz időre :) Mindenképpen ezt a  színt szerettem volna összekombinálni, de akartam masnit is, pöttyöket is, úgyhogy némi fejtörést okozott, hogy hogyan is kombináljam össze a kettőt olyan módon, ami még a képességeimet sem haladja meg. Ezért is döntöttem úgy, hogy akkor mindegyik köröm másmilyen lesz.
Vártam egy csomót a fotózással, reménykedtem, hogy kisüt a nap legalább pár percre, mert úgy nézett ki, mintha ki akarna sütni, de hiába, úgyhogy sajnos a képek nem adják vissza az eredeti színt, ami sokkal sötétebb, élettel telibb rózsaszín.













4 megjegyzés:

  1. nane... a legjobb munkád!!!!!!_ :)
    ha nem baj, majd lekoppintom, persze feltüntetlek, ha felkerül a blogomra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan :) Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
    2. amikor először megláttam azt hittem, hogy csak egy inspiráviós kép és majd utája jön a Te verziód.. de nem O.o :))

      Törlés
    3. Wow, ezt örömmel hallom :)

      Törlés